top of page
  • Foto van schrijverMaurits Vonk

Een Vliegende Start met Google Ads: Begin Slim!

Ben je van plan een Google Ads campagne op te zetten? Dan is deze tip jouw geheime wapen voor een vliegende start, want een goed begin is het halve werk!


Klikken Maximaliseren

Zodra je je campagne instelt, is het slim om te beginnen met de biedstrategie ''Klikken maximaliseren''. Maar waarom is dit zo belangrijk?


Met deze strategie verzamel je zo veel mogelijk waardevolle data in een vroeg stadium. Dit stelt je in staat om je campagne op basis van deze gegevens te optimaliseren. Je leert welke zoekwoorden goed presteren en welke minder effectief zijn.


Conversies Maximaliseren

Wanneer je eenmaal een aantal conversies hebt gegenereerd, is het tijd om een stap verder te gaan. Wijzig je biedstrategie naar ''Conversies maximaliseren''. Voeg tegelijkertijd de zoekwoorden toe die hebben bijgedragen aan deze conversies.


Met deze strategie zet je machine learning van Google Ads in om biedingen te optimaliseren voor elke veiling. Hierdoor maximaliseer je je conversies en rendement op investering.


Een Slimme Start

Met deze aanpak geef je jouw Google Ads campagne een vliegende start. Je begint met het verzamelen van waardevolle gegevens en schakelt vervolgens over naar een strategie die specifiek is ontworpen om conversies te maximaliseren.


Zo zorg je ervoor dat je campagne vanaf het allereerste begin goed presteert en haal je het maximale uit je online advertenties. Succes met adverteren!

Recente blogposts

Alles weergeven

Zo maak je een succesvolle Google Ads campagne

Google Ads, voorheen bekend als AdWords, is een krachtig hulpmiddel om online zichtbaarheid te vergroten en potentiële klanten naar je website te trekken. Het opzetten van succesvolle Google Ads-campa

Linkedin, Google Ads, of Instagram Ads?

Kom doormiddel van de voor en nadelen erachter welk platform bij jou past. LinkedIn: Voordelen ➡️Bereik een professioneel publiek: LinkedIn biedt toegang tot een zakelijk georiënteerd netwerk, wat per

留言


bottom of page